Veelgestelde vragen
Hoe kan ik betalen?
Lucovitaal.nl streeft ernaar het betaalproces zo gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Wij maken uitsluitend gebruik van veilige partners. Hierdoor garanderen wij optimale veiligheid. Op dit moment kun je betalen met iDEAL, Creditcard (Visa, MasterCard, AMEX), MisterCash, PayPal, Giropay en overboeking.
Indien je vragen hebt over de betaling dan kun je contact met ons opnemen via 0900 - 5826848 of 0800 - 73183 (vanuit België) (gebruikelijke telefoonkosten).Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn bij bestellingen binnen Nederland en België vanaf 20 euro gratis. Bij bestellingen onder 20 euro wordt een bijdrage van 4,99 euro gerekend. Het is mogelijk om buiten Nederland en België te laten bezorgen, hier worden extra verzendkosten voor gerekend. Deze verzendkosten worden automatisch berekend na het invullen van het bezorgadres.
Verzendkosten buiten Nederland:Land Verzendkosten België €1,99 Bulgarije €19,59 Cyprus €20,02 Denemarken €12,15 Duitsland €6,67 Estland €21,11 Finland €15,52 Frankrijk €11,46 Griekenland €19,59 Hongarije €16,66 Ierland €15,52 IJsland €20,02 Italië €12,15 Kroatië €20,02 Letland €21,11 Liechtenstein €20,02 Litouwen €21,11 Luxemburg €9,02 Malta €20,02 Noorwegen €18,84 Oostenrijk €12,15 Polen €16,66 Portugal €14,96 Roemenië €19,59 Slovenië €16,66 Slowakije €16,66 Spanje €14,96 Tsjechië €16,66 Zweden €15,52 Zwitserland €18,84 Wat is de levertijd en wat zijn de bezorgmogelijkheden?
Bestellingen die op werkdagen voor 20.00 uur geplaatst worden, worden (afhankelijk van je keuze) de volgende dag geleverd (in België binnen 1-2 dagen). Bij het afronden van je bestelling kun je een bezorgmoment kiezen. Je bestelling wordt geleverd door PostNL. Het is in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden bij PostNL de bezorging is vertraagd, helaas hebben wij hier geen invloed op. Houd er rekening mee dat de levertijd rond de feestdagen kan afwijken.
Ook kun je kiezen je bestelling af te halen bij een ophaalpunt. Het dichtstbijzijnde ophaalpunt wordt aan de hand van je postcode uitgezocht. PostNL geeft je pakketje dan af op het door jou gekozen ophaalpunt. Je kunt het pakket binnen 10 dagen ophalen bij het ophaalpunt. PostNL kan per uitzondering uitwijken naar een ander ophaalpunt in dezelfde woonplaats door omstandigheden. Wij hebben hier geen invloed op. Let op: houd bij het bezorgen van een pakket bij een ophaalpunt in België rekening met een extra dag levertijd.
Per mail word je op de hoogte gehouden van de bestelstatus. Zodra je bestelling is verwerkt, ontvang je een track & trace code per mail, zodat je je zending kunt volgen. Ook kun je inloggen en je status bekijken op je Lucovitaal account. Wij doen ons uiterste best alle producten op tijd te leveren. Echter behouden wij ons het recht om later te leveren indien een product niet op voorraad is.
Houd er rekening mee dat de levertijd bij bestellingen buiten Nederland en België langer is.Kan ik een product retourneren?
Je hebt het recht je bestelling binnen veertien dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na veertien dagen. Bij bestellingen binnen Nederland kun je de bestelling gratis retour sturen met de bijgeleverde retoursticker en pakbon. Bij bestellingen buiten Nederland zijn de retourkosten voor jezelf.
Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling ongeschonden en in originele verpakking wordt geretourneerd. Wij kunnen je retour niet in behandeling nemen zonder bestelnummer (pakbon). Het is niet mogelijk je bestelling om te ruilen of mee terug te geven met de chauffeur. Wij kunnen je retour niet in behandeling nemen zonder bestelnummer (pakbon).
Verpak het artikel(en) in de originele doos waarop het verzendetiket met uw adresgegevens aanwezig is. Breng het pakket naar een PostNL-locatie en laat de barcode van het huidige verzendetiket scannen waarna PostNL een retourlabel voor je aanmaakt.
Wanneer je een product retour stuurt wordt je geld binnen twee weken teruggestort. Geboekte verzendkosten worden bij een retourzending niet vergoed. U kunt het product wel gratis retourzenden middels bijgesloten retour adres etiket. Let wel: alleen binnen Nederland. Voor buitenland zijn retourkosten voor eigen rekening. Om je retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat je de aangegeven procedure volgt.Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
1. Plaats een product in je winkelmandje
2. Ga door naar afrekenen en vul je gegevens in
3. Kies een verzendmethode en kies een betaalmethode
4. Rond je bestelling afHeb ik een account nodig om te bestellen?
Je hebt geen account nodig om te bestellen, je kunt ook als gast afrekenen. Bestel je vaker? Dan is het handig om eenmalig een account aan te maken, dan worden je gegevens onthouden en hoef je het bij je volgende bestelling niet meer in te vullen.Mijn bestelling is nog niet geleverd, wat nu?
Bestellingen die op werkdagen voor 20.00 uur geplaatst worden, worden (afhankelijk van je keuze) de volgende werkdag geleverd (in België binnen 1-2 dagen). Bij het afronden van je bestelling kun je een bezorgmoment kiezen. Zodra het pakket wordt verzonden ontvang je een Track & Trace code, zodat je de bestelling kunt volgen. Het is in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden bij PostNL de bezorging is vertraagd, helaas hebben wij hier geen invloed op.
Is je bestelling niet geleverd? Neem dan eerst contact op met PostNL. Problemen met de levering? Neem contact op met onze klantenservice. Bel 0900 – 5826848 of 0800 - 73183 (vanuit België) (gebruikelijke telefoonkosten) of stuur ons een bericht.
Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat nu?
Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) je bestelling is beschadigd, dan kun je contact met ons opnemen. Wij zullen je dan adviseren wat te doen en je helpen het probleem op te lossen. Ook kun je het product retourneren met de bijgeleverde retoursticker (binnen Nederland).Hoe werkt het spaarpuntensysteem?
Wanneer je een aankoop doet op Lucovitaal.nl kun je punten sparen. Dit kan alleen wanneer je een account hebt en je ingelogd bent. Voor elke euro die je besteed krijg je 1 spaarpunt. Punten worden toegevoegd aan je balans en kun je opsparen of bij je volgende bestelling besteden.
Met elke € 1,00 uitgegeven aan je bestelling spaar je 1 punt. Je gespaarde punten kun je bij je volgende bestelling inleveren voor korting. Zo krijg je bij het inleveren van 500 punten 5,00 euro korting op je bestelling.
Ook voor het schrijven van een beoordeling bij een product kun je punten sparen. Per beoordeling ontvang je 25 punten. Per dag kun je voor beoordelingen max. 50 punten verdienen. Houd er rekening mee dat je ingelogd moet zijn om de punten te kunnen ontvangen en dat het even kan duren voor de punten zijn bijgeschreven op je account. De punten zijn meestal de volgende werkdag bijgeschreven op je account.
Deze spaarpunten kun je niet inwisselen tegen contant geld.Leveren jullie ook in het buitenland?
Ja, we leveren ook in het buitenland. De verzendkosten hiervoor worden automatisch berekend na het invullen van het bezorgadres tijdens het bestelproces. Houd er rekening mee dat de levertijd bij bestellingen buiten Nederland en België langer is.Waar moet ik rekening mee houden wanneer ik mijn pakket buiten Nederland en België laat bezorgen?
Houd wanneer je een bestelling buiten Nederland en België laat bezorgen rekening met het volgende:
- Voor bezorging buiten Nederland en België worden extra verzendkosten gerekend. Deze verzendkosten worden automatisch berekend na het invullen van het bezorgadres.
- De levertijd bij bestellingen buiten Nederland en België is langer. Houd je track & trace code in de gaten.
- Het is mogelijk om je bestelling binnen veertien dagen te retourneren. Bij bestellingen buiten Nederland zijn de retourkosten voor jezelf.Wat is de status van mijn bestelling?
Zodra je bestelling is verwerkt, ontvang je een track & trace code per mail, zodat je de zending kunt volgen en de status van je bestelling kunt inzien. Ook kun je inloggen en je status bekijken op je Lucovitaal account.